Main Sponsor

Jangan Lupa Disini Juga

Wednesday, June 1, 2011

Deposit RM400 tempah Myvi Terbaru

Hanya serendah RM400, anda boleh menjadi antara orang pertama di Malaysia memiliki model terbaharu Myvi keluaran Perusahaan Otomobil Kedua Sdn. Bhd. (Perodua). Tempahan boleh dibuat di mana-mana 178 cawangan Perodua di seluruh negara mulai Sabtu ini. Deposit hanyalah RM400 manakala harga sebenarnya akan diumumkan pada tarikh pelancaran model kelak. Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dijadualkan melancarkan model Myvi itu di Pusat Dagangan Dunia Putra pada 16 Jun ini. 

Cawangan jualan yang terletak di kawasan bandar besar akan dibuka sehingga lewat malam bagi membolehkan orang ramai membuat tempahan. Perodua begitu terharu dengan sokongan awal yang diberikan oleh rakyat terhadap model Myvi terbaharu ini, sebelum ini, kebanyakan cawangan jualan kami telah menerima banyak pertanyaan mengenai model berkenaan.



 So, tggu apa lg. Jom kita ramai-ramai serbu pusat jualan perodua. X kesah la poket ku berisi ke x, janji aku nak jgk p tempah. haha~

13 comments:

comelnya..
warna dia warna exzotik je ke? kuning.. wow!

@amna: laen dari yg laen kowt. wow~ :)

lampu dia laen sket rasanya...mungkin ada lagi yg laen...x discover sgt..

@calypso: ada yg laen? ni versi terbaru tp yg 1.5 x kuar lg. mybe ogos nnt :)

hurm...design lawa...tp kaler kuning tu terang beno laa.....hehehe..

@fiqasamcasa: ok la tue. dari jauh da bleh nampak. hehe :P

<-----peminat myvi ni..mcm nk je..tp insyaAllah la..hehe..study lg..bnyk nk pakai duet..idup myvi!!!!
comey ar kreta tu..cuma kaler je xbrp...

@skru: hehehe.. peminat gak eik? kaler 2 nnt ada byk lg. nie just beberapa sapa :)

@restu: utk wanita jerk kah? hee :)

sarung n'jin bersin lg mari..

Post a Comment

thnx sebab mengomen :)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More